25 Οκτωβρίου, 2022

Χορηγούμενη Διαφήμιση στο Instagram – Ξεκινήστε Τώρα

Χορηγούμενη Διαφήμιση στο Instagram

Το Instagram είναι μια από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης στον κόσμο. Σχεδόν όλοι το έχουν χρησιμοποιήσει ή τουλάχιστον το έχουν ακούσει. Χάρη στην τεράστια βάση χρηστών του, λειτουργεί επίσης ως εξαιρετική πλατφόρμα για τους διαφημιστές να επιδεικνύουν το προϊόν τους σε ένα σημαντικά ευρύ κοινό. Πριν μπούμε στις βασικές συμβουλές μάρκετινγκ για Χορηγούμενη Διαφήμιση στο Instagram, ας δούμε τα πλεονεκτήματα του μάρκετινγκ.

Πλεονεκτήματα μάρκετινγκ Instagram – Χορηγούμενη Διαφήμιση στο Instagram 

Το Instagram έχει σχεδόν 1 δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες μηνιαίως. Αυτοί οι χρήστες είναι γεμάτοι με την ευκαιρία να αγοράσουν το προϊόν/τις υπηρεσίες σας. Η πλατφόρμα έχει επίσης 500 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες καθημερινά. Οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ που έχουν ήδη εκμεταλλευτεί την πλατφόρμα μπορούν να βεβαιώσουν ότι κερδίζονται περισσότερα από 7 δισεκατομμύρια δολάρια από τα κινητά του Instagram. Είναι επίσης το σπίτι περισσότερων από 2 εκατομμυρίων διαφημιστών. Προσφέρει αυξημένες μετατροπές. Η έρευνα δείχνει ότι περισσότερο από το 1/3 του κοινού που χρησιμοποιεί την εφαρμογή την έχει χρησιμοποιήσει για την αγορά προϊόντων.

Υποδεικνύοντας ότι όσο περισσότερο διαφημίζεστε στο Instagram, τόσο μεγαλύτερη είναι η πιθανότητα πώλησης των προϊόντων σας. Το Instagram προσφέρει επίσης μια πληθώρα επιλογών στόχευσης. Χάρη στη μητρική του εταιρεία, το Facebook (με την οποία το Instagram μοιράζεται επίσης μια διαφημιστική πλατφόρμα), το Instagram, όπως και το Facebook, έχει πρόσβαση σε λειτουργίες όπως η διαφήμιση με βάση την ηλικία, την τοποθεσία, το φύλο, τα ενδιαφέροντα και πολλά άλλα. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε καλύτερες σχέσεις επωνυμίας-ακολούθων. Ως πλατφόρμα, το Instagram σάς δίνει τη δυνατότητα να συμμετάσχετε σε συζητήσεις με τους οπαδούς σας και να δημιουργήσετε σχέσεις μαζί τους. Η κατανόηση του κοινού σας με βάση την αφοσίωση θα σας βοηθήσει επίσης να λάβετε έξυπνες και καλά ενημερωμένες αποφάσεις σχετικά με το περιεχόμενό σας. Αυτό μπορεί να βελτιώσει σημαντικά τις πιθανότητες του ακόλουθου σας να μετατραπεί σε πελάτη. Τώρα, ερχόμαστε στο πιο σημαντικό μέρος: 

Συμβουλή 1: Βελτιστοποιήστε το βιογραφικό σας

Το βιογραφικό σας στο Instagram προσφέρει στους θεατές σας την πρώτη ματιά στην επωνυμία σας. Και γι’ αυτό ακριβώς το βιογραφικό σας πρέπει να είναι συναρπαστικό, ενημερωτικό και ελκυστικό. Το βιογραφικό σας μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να δώσει μια βασική περιγραφή του προϊόντος σας, τι είδους περιεχόμενο σκοπεύετε να δημοσιεύσετε, hashtags επωνυμίας, συνδέσμους σε άλλες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης και πολλά άλλα. Θα πρέπει επίσης να συμπεριλάβετε μια διεύθυνση URL με δυνατότητα παρακολούθησης στην οποία θέλετε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα, έναν σύνδεσμο προς τον ιστότοπο της επωνυμίας σας ή τη σελίδα του προϊόντος σας. Βεβαιωθείτε ότι παρακολουθείτε αυτόν τον σύνδεσμο για να δείτε πόση επισκεψιμότητα φέρνει. 

Δείτε πώς η Samsung διαφημίζει αποτελεσματικά το βιογραφικό με ένα επώνυμο hashtag, διαφορετικές υπηρεσίες, συνδέσμους σε άλλες σελίδες και έναν σύνδεσμο προς τον ιστότοπό της. Είναι μια από τις πιο βασικές και όμως πιο σημαντικές στρατηγικές μάρκετινγκ του Instagram που είναι βέβαιο ότι θα σας δώσει ένα καλό αποτέλεσμα.Πριν κάνετε χορηγούμενη διαφήμιση στο Instagram, βεβαιωθείτε ότι έχετε φτιάξει το βιογραφικό!

Συμβουλή 2: Δημιουργήστε ένα ημερολόγιο περιεχομένου

Το να έχετε ένα ημερολόγιο περιεχομένου για την επωνυμία σας θεωρείται ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που χρειάζεστε για να αφήσετε σημάδι σε οποιαδήποτε πλατφόρμα κοινωνικών μέσων. Με ένα ημερολόγιο περιεχομένου, μπορείτε να παρακολουθείτε τις αναρτήσεις που έχετε κάνει ή σχεδιάζετε να κάνετε. Μπορείτε να προγραμματίσετε και ακόμη και να αυτοματοποιήσετε πότε οι αναρτήσεις σας εμφανίζονται ζωντανά με βάση το πότε το κοινό σας είναι πιο ενεργό. Μπορείτε να αποφασίσετε πότε θα κυκλοφορήσει το περιεχόμενο, η λεζάντα, η εικόνα ή το hashtag. Είναι επίσης εξαιρετικά χρήσιμο όταν σχεδιάζετε να αναδημοσιεύσετε το παλαιότερο περιεχόμενό σας.

Συμβουλή 3: Αποκτήστε μεγαλύτερη απήχηση με τις διαφημίσεις

Η πληρωμή για διαφημίσεις θα σας βοηθήσει να αποκτήσετε περισσότερους οπαδούς, δυνητικούς πελάτες, likes, μετατροπές και πολλά άλλα. Το Facebook Ads Manager, μέσω του οποίου μπορούν επίσης να ρυθμιστούν οι διαφημίσεις Instagram, σας παρέχει μια ολόκληρη σειρά επιλογών στόχευσης με βάση τις αλληλεπιδράσεις, τα ενδιαφέροντα, τις αγοραστικές συνήθειες και πολλά άλλα. Παρέχει επίσης ένα ευρύ φάσμα επιλογών για να διαλέξετε, όπως διαφημίσεις με εικόνα και βίντεο, διαφημίσεις ιστοριών, διαφημίσεις συλλογών και πολλά άλλα. Η Χορηγούμενη Διαφήμιση στο Instagram πρέπει να γίνει με σχέδιο.

Συμβουλή 4: Έχετε μια οπτικά συνεπή ροή

Το αισθητικά ευχάριστο περιεχόμενο λειτουργεί πάντα στο Instagram. Και εκεί πρέπει να εστιάσετε. Η ροή σας πρέπει να ακολουθεί ένα συγκεκριμένο θέμα και να συνδέεται με το κοινό στον κλάδο σας. Το περιεχόμενό σας πρέπει να κάνει την επωνυμία σας να φαίνεται προσιτή και προσγειωμένη. Ακολουθεί ένα παράδειγμα αισθητικά ευχάριστου περιεχομένου. Όπως μπορείτε να δείτε, οι εικόνες εδώ ακολουθούν το θέμα του να είσαι υποβρύχιος ή μπλε. Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό σας είναι κατανοητό και ακολουθεί μια αισθητική εφαρμογή της επωνυμίας σας. Ας συνεχίσουμε τώρα με το επόμενο βήμα στις στρατηγικές και τις συμβουλές μάρκετινγκ του Instagram.

Συμβουλή 5: Πείτε μια ιστορία

Πείτε μια ιστορία με τις εικόνες, τα βίντεο και τις ιστορίες που δημοσιεύετε. Πρέπει να τραβήξουν την προσοχή του κοινού σας και να συνδεθούν μαζί τους. Οι υπότιτλοι σας μπορούν να πουν ιστορίες που κάνουν την επωνυμία σας να φαίνεται πιο ανθρώπινη και να δημιουργήσουν βαθύτερες συνδέσεις με το κοινό σας. Όποιο και αν είναι το περιεχόμενο που δημιουργείτε, πρέπει να ευθυγραμμίζεται με τις ανάγκες του κοινού σας ή να λύνει ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζει.

Συμβουλή 6: Χρησιμοποιήστε τα σωστά hashtags

Η χρήση των σωστών hashtag μπορεί να επηρεάσει σημαντικά τον αριθμό των ατόμων που θα καταλήξουν να δουν τις αναρτήσεις σας. Χρησιμοποιήστε κάτι πολύ γενικό όπως #newyear, #christmas ή #style, ετοιμαστείτε να χάσετε την ανάρτησή σας στη θάλασσα πολλών παρόμοιων άλλων. Προσπαθήστε να βρείτε λέξεις-κλειδιά που ενσωματώνουν τις τάσεις και τις λέξεις-κλειδιά που αφορούν συγκεκριμένα τον κλάδο με τις οποίες θα συνδεθούν οι ακόλουθοί σας. Η έρευνα δείχνει επίσης ότι ο ιδανικός αριθμός hashtag είναι επτά ή λιγότερο. Μπορείτε επίσης να βρείτε τι hashtags χρησιμοποιούν οι ανταγωνιστές σας και πώς μπορείτε να κάνετε κάτι παρόμοιο.

Η έρευνα για hashtags που είναι ειδικά για την επωνυμία σας είναι επίσης μια εξαιρετική ιδέα. Αυτές πρέπει να είναι σύντομες, αξιομνημόνευτες και θα πρέπει ιδανικά να περιλαμβάνουν την επωνυμία σας με κάποιο τρόπο. Συμβουλή 7: Εκμεταλλευτείτε το UGC Το περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες επιτρέπει στο κοινό σας να εμπλέκεται περαιτέρω με την επωνυμία σας. Είναι οικονομικά αποδοτικό, καθώς το περιεχόμενο που δημιουργείται δημιουργείται από το ίδιο το κοινό και εγκρίνεται από αυτό. Ανεξάρτητα από τον τομέα σας, το UGC μπορεί να βοηθήσει πολύ στη μετατροπή των χρηστών σε υποστηρικτές της επωνυμίας σας.

Συμβουλή 8: Εκμεταλλευτείτε τις διαφημίσεις βίντεο

Το Instagram προσφέρει τρεις τύπους μορφών διαφημίσεων βίντεο για εμπόρους. Οι μεμονωμένες διαφημίσεις βίντεο που μπορούν να δημιουργήσουν διαφημίσεις διάρκειας 60 δευτερολέπτων, τα καρουζέλ είναι ένας συνδυασμός εικόνων και βίντεο και τα καταστήματα Instagram που σας επιτρέπουν να συνδυάσετε εικόνες και βίντεο για να δημιουργήσετε οπτικά ελκυστικές διαφημίσεις. Παρόλο που οι διαφημίσεις φωτογραφιών είναι πιο δημοφιλείς στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ, οι διαφημίσεις βίντεο δεν υστερούν πολύ, με αυξημένη χρήση μεταξύ των εμπόρους.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.