Αρχική Blog Αυτοκίνητα & Μηχανές Γιατί ο ενισχυτής αυτοκινήτου μου παραμένει σε Protect – Safe Mode;
Γιατί ο ενισχυτής αυτοκινήτου μου παραμένει σε Protect – Safe Mode;

Γιατί ο ενισχυτής αυτοκινήτου μου παραμένει σε Protect – Safe Mode;

Όταν ξοδεύετε πολλά χρήματα σε εξοπλισμό ήχου υψηλής τεχνολογίας, είναι καθησυχαστικό να γνωρίζετε ότι οι κατασκευαστές ενσωματώνουν συστήματα πλεονασμού στα εξαρτήματα για να διασφαλίσουν την ασφάλεια. Ένα παράδειγμα αυτού είναι η λειτουργία “προστασίας” ή “ασφάλειας” στους ενισχυτές αυτοκινήτων το λεγόμενο Protect Mode. Ουσιαστικά, αυτή είναι μια κατάσταση “αδρανοποίησης” ή “κλειδώματος” στην οποία περνά το υλικό. Μπορεί να υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους ένας ενισχυτής το κάνει αυτό. Όμως, υπό τις σωστές συνθήκες, αυτή η λειτουργία προορίζεται να αποτρέψει τη ζημιά στα εξαρτήματα του ενισχυτή καθώς και στα ηχεία του αυτοκινήτου σας σε δυνητικά επιβλαβείς καταστάσεις.

 Γιατί ο ενισχυτής αυτοκινήτου μου παραμένει σε λειτουργία προστασίας – Protect Mode;

Δυστυχώς, η λειτουργία “Προστασία” ή “Ασφάλεια” μπορεί εύκολα να μετατραπεί σε λειτουργία τερματισμού, επειδή οι ενισχυτές μερικές φορές μπαίνουν σε αυτήν την κατάσταση χωρίς ιδιαίτερο λόγο. Στη συνέχεια, οι χρήστες δεν μπορούν να βγάλουν τον ενισχυτή από αυτήν την κατάσταση για να συνεχίσει να λειτουργεί κανονικά. Φυσικά, ένας ενισχυτής δεν θα το κάνει αυτό χωρίς λόγο, αλλά όταν συμβαίνει αυτό και δεν μπορείτε να διορθώσετε το πρόβλημα, μπορεί να είναι απογοητευτικό.

Τι είναι η λειτουργία προστασίας – Protect Mode;

Ας είμαστε ειλικρινείς, γνωρίζατε καν ότι ο ενισχυτής του αυτοκινήτου σας είχε μια λειτουργία όπως προστασία ή λειτουργία ασφαλείας μέχρι τώρα; Πολλοί χρήστες δεν είναι ακόμη και αφού τα έχουν χρησιμοποιήσει για αρκετά χρόνια. Αποδεικνύεται ότι πολλοί άνθρωποι δεν έχουν ιδέα τι είναι η λειτουργία προστασίας και τι την ενεργοποιεί. Η λειτουργία προστασίας – Protect Mode είναι η κατάσταση χαμηλής ισχύος ή μηδενικής ισχύος στην οποία περνούν οι ενισχυτές.

Θέλω να βάλω οθόνη στο αυτοκίνητο – Ο Απόλυτος οδηγός

Αυτό γίνεται για την προστασία του ενισχυτή καθώς και των ηχείων του αυτοκινήτου από ζημιές λόγω υπερφόρτωσης, βραχυκυκλωμάτων ή υπερθέρμανσης του ηχοσυστήματος του αυτοκινήτου.Αυτή η λειτουργία μπορεί να χαρακτηριστεί από το ότι το ηχοσύστημα του αυτοκινήτου ακούγεται πολύ παραμορφωμένο ή «λεπτό». Σαν να μην υπάρχει αρκετός χυμός και ξέρετε ότι πρέπει να υπάρχει άφθονο. Ωστόσο, στις περισσότερες περιπτώσεις, δεν θα υπάρχει αναπαραγωγή ήχου όταν ένας ενισχυτής μπαίνει σε λειτουργία προστασίας. Γιατί όμως το κάνει αυτό;

Ο πιο συνηθισμένος λόγος για τον οποίο ένας ενισχυτής αυτοκινήτου βρίσκεται σε λειτουργία προστασίας είναι λόγω έλλειψης καλωδίωσης. Ωστόσο, είναι σημαντικό να προσδιορίσετε πρώτα εάν ο ενισχυτής του αυτοκινήτου σας έχει αυτή τη λειτουργία και ότι είναι αυτό που σας προκαλεί θλίψη. Αφού το κάνετε αυτό, μπορείτε να ξεκινήσετε την αντιμετώπιση πιθανών αιτιών.

Πιθανές αιτίες

Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, υπάρχουν αρκετοί λόγοι για τους οποίους ένας ενισχυτής αυτοκινήτου μπορεί να μπει σε λειτουργία προστασίας. Η σύντομη λίστα παρακάτω δεν είναι μια ολοκληρωμένη λίστα πιθανών αιτιών, απλώς η πιο συνηθισμένη. Οι ενισχυτές αυτοκινήτων σε περίπτωση ανάλογων προβλημάτων χρίζουν επαγγελματικής προσέγγισης.

Επομένως, θα πρέπει να σας εξυπηρετεί καλά όταν ξεκινάτε την αντιμετώπιση προβλημάτων γιατί ένας ενισχυτής αυτοκινήτου μπαίνει σε λειτουργία προστασίας:

  • Η τάση της μπαταρίας του αυτοκινήτου γίνεται πολύ υψηλή (ή χαμηλή).
  • Το σήμα προς τον ενισχυτή είναι πολύ αδύναμο.
  • Ο ενισχυτής είναι υπερφορτωμένος και οι απαιτήσεις ισχύος είναι πολύ επίπονες.
  • Ο δέκτης ή η κεντρική μονάδα του αυτοκινήτου στέλνει ένα ελαττωματικό σήμα στην είσοδο του ενισχυτή αυτοκινήτου.  Οκτώ στις δέκα φορές, αυτό θα προκληθεί από κάποιο είδος δυσλειτουργίας καλωδίωσης.
  • Ο ενισχυτής υπερθερμαίνεται. Αυτό είναι ένα κοινό πρόβλημα εάν ένας ενισχυτής αυτοκινήτου είναι πολύ μικρός για τη ρύθμιση ήχου ή εάν δεν υπάρχει αρκετός εξαερισμός για το ηχοσύστημα του αυτοκινήτου.
  • Βραχυκύκλωμα καλωδίωσης ή ηχείου στο αυτοκίνητο.
  • Η σύνθετη αντίσταση των ηχείων είναι υψηλότερη από την ονομαστική ισχύ RMS του ενισχυτή αυτοκινήτου.

Το 80% των περιπτώσεων, είναι ένα απλό ζήτημα ισχύος. Τροφοδοτείται πάρα πολύ ή πολύ λίγη ισχύς στον ενισχυτή. Πολλές φορές, οι χρήστες αντιμετωπίζουν αυτό το πρόβλημα μετά την εγκατάσταση νέων ηχείων στο αυτοκίνητό τους. Αυτό μπορεί να οφείλεται στο ότι υπάρχει μια μικρή διαφορά στις απαιτήσεις ισχύος. Έτσι, ενώ ο ενισχυτής του αυτοκινήτου σας μπορεί να χειριστεί τα νέα ηχεία, η μικρή διαφορά προκαλεί ένα άλμα που κάνει τον ενισχυτή να μεταβεί σε λειτουργία προστασίας. Άλλες εποχές… Οι χρήστες καταλήγουν να συνδέουν ηχεία που απαιτούν πάρα πολύ από τον ενισχυτή και την μπαταρία του αυτοκινήτου τους. Αυτό καταλήγει να προκαλεί υπερφόρτωση του ενισχυτή και να μπει σε λειτουργία προστασίας για να προστατεύσει τα κυκλώματά του.

Τι γίνεται με το Subwoofer;

Τι γίνεται με το Subwoofer Οι συχνότητες μπάσων είναι οι πιο δυσκίνητες και απαιτητικές. Επομένως, είναι πιθανό να είναι η πρώτη αιτία οποιωνδήποτε προβλημάτων λειτουργίας προστασίας. Το πιο συνηθισμένο λάθος που κάνουν οι ερασιτέχνες audiophile είναι να συνθέτουν ένα υπερισχύον ηχοσύστημα, συνήθως στην περιοχή των μπάσων. Καταλήγουν να αγοράσουν ένα υπογούφερ που θα απαιτεί σχεδόν όλη την ισχύ από τον ενισχυτή και πάρα πολύ από την μπαταρία του αυτοκινήτου. Ακόμη χειρότερα, το υπογούφερ θα απαιτεί περισσότερη ισχύ από ό,τι μπορεί να προσφέρει ο ενισχυτής συνολικά.

Ο ενισχυτής αυτοκινήτου έχει ένα κύκλωμα παρακολούθησης ενσωματωμένο στις εισόδους του. Σκεφτείτε το ως μια παροιμιώδη κάμερα CCTV που παρακολουθεί τις απαιτήσεις ισχύος που γίνονται από τον ενισχυτή. Όταν το αυτοκίνητο είναι ενεργοποιημένο, αυτό το κύκλωμα αρχίζει να παρακολουθεί τις εισόδους και τις εξόδους του ενισχυτή. Τη στιγμή που αυτό το κύκλωμα ανιχνεύσει ότι η μπαταρία και ο ενισχυτής του αυτοκινήτου σας δουλεύονται πολύ σκληρά, θα απενεργοποιήσει τον ενισχυτή για να αποτρέψει οποιαδήποτε ζημιά. Εξ ου και το όνομα, λειτουργία “προστασίας”. Σημαντική σημείωση για τους ενισχυτές αυτοκινήτων…

Κατά τη δοκιμή φθηνότερων ενισχυτών αυτοκινήτου. Διαπίστωσα ότι ορισμένα από αυτά θα κλείσουν ή θα «μπουν σε λειτουργία προστασίας» όταν απλώς ανεβαίνουν δυνατά. Αυτό αποδεικνύει ότι αξίζει να επενδύσεις στην ποιότητα. Όχι ότι είναι αδύνατο να υπερφορτώσετε ή να υπερφορτώσετε τον ενισχυτή σας δυναμώνοντάς τον πολύ δυνατά, σίγουρα είναι, αλλά μερικοί «φτηνοί» ενισχυτές θα εξαφανιστούν πριν καν φτάσετε στα τρία τέταρτα.

Καλωδίωση και καλώδια RCA

Όπως αναφέρθηκε, η καλωδίωση και η καλωδίωση μπορεί επίσης να είναι ο λόγος πίσω… Γιατί ο ενισχυτής του αυτοκινήτου μου παραμένει σε λειτουργία προστασίας;” Σε πολλές περιπτώσεις, οι χρήστες έχουν σημειώσει ότι ο ενισχυτής τους αρχίζει να εμφανίζει προβλήματα όταν κάνουν συνδέσεις RCA με το στερεοφωνικό ή τα ηχεία τους. Οι συνδέσεις RCA υπάρχουν για πάντα και είναι στάνταρ στον εξοπλισμό ήχου, συμπεριλαμβανομένων των ενισχυτών αυτοκινήτου.

Ωστόσο, μπορεί να παρουσιαστούν προβλήματα με αυτές τις υποδοχές, ειδικά εάν ο ενισχυτής σας έχει πολλά χιλιόμετρα. Εάν ο ενισχυτής σας ενεργοποίησε τη λειτουργία προστασίας όταν ξεκινήσατε να πραγματοποιείτε συνδέσεις RCA, το πρόβλημά σας μπορεί να βρίσκεται σε ένα από τα δύο σημεία. Μπορεί να υπάρχει πρόβλημα με τη σύνδεσή σας. Όμως, το θέμα θα μπορούσε να είναι βαθύτερο στον ίδιο τον ενισχυτή.

Ένας καλός τρόπος για να το προσδιορίσετε αυτό, είναι να δοκιμάσετε τις ασπίδες RCA στη μονάδα κεφαλής. Εάν αυτά φαίνονται εντάξει, τότε πρέπει να προχωρήσετε στον ίδιο τον ενισχυτή. Αυτό το επόμενο μέρος θα απαιτήσει ένα πολύμετρο και να ενεργοποιήσετε τον ενισχυτή σας. Πρέπει να ελέγξετε την τάση σε κάθε μία από τις συνδέσεις RCA αγγίζοντας τον μαύρο πόλο του πολύμετρου στον ακροδέκτη γείωσης στον ενισχυτή και, στη συνέχεια, αγγίζοντας τον κόκκινο πόλο σε κάθε μία από τις συνδέσεις RCA στον ενισχυτή. Η τάση που μετράται από τον πόλο θα εμφανίζεται στο πολύμετρο.

Εάν διαβάζετε κάτι σαν 10 V ή περισσότερο, πιθανότατα έχετε βραχυκυκλωμένο μετασχηματιστή. Από την άλλη πλευρά, εάν διαβάζετε ένα ή δύο βολτ, ο μετασχηματιστής σας λειτουργεί μια χαρά. Γιατί η ποιότητα μετράει… Ορισμένοι ενισχυτές έχουν φθηνές συνδέσεις που φθείρονται εύκολα με την πάροδο του χρόνου. Θα παρατηρήσετε ότι ο θόρυβος έρχεται και φεύγει ή μπαίνει και βγαίνει. Αυτό μπορεί να οφείλεται στο ότι υπάρχει σπασμένη σύνδεση μεταξύ της θωράκισης RCA και της πλακέτας κυκλώματος. Επομένως, οι ακροδέκτες των ηχείων δεν γεφυρώνονται σωστά.

Η περιστροφή της υποδοχής RCA στην υποδοχή μπορεί να βοηθήσει στην αποκατάσταση μιας γέφυρας και στην αποκατάσταση της σύνδεσης.

Γιατί ο ενισχυτής αυτοκινήτου μου παραμένει σε λειτουργία προστασίας; – Λύσεις

Ευτυχώς, μπορείτε να βγάλετε έναν ενισχυτή αυτοκινήτου εκτός λειτουργίας προστασίας με μερικά απλά βήματα. Ωστόσο, το δικό σας μπορεί να έχει ορισμένες συγκεκριμένες διαδικασίες, οπότε φροντίστε να ελέγξετε αυτά τα εγχειρίδια. Γρήγορες και εύκολες μέθοδοι… Πρώτον, έχουμε την καλή, παλιομοδίτικη, δοκιμασμένη και δοκιμασμένη μέθοδο – απενεργοποιήστε την και ενεργοποιήστε την ξανά. Στις περισσότερες περιπτώσεις, η απενεργοποίηση και η εκ νέου ενεργοποίηση θα επαναφέρει τον ενισχυτή και θα βγει από τη λειτουργία προστασίας ή ασφαλείας. Εάν αυτό δεν λειτουργεί, αποσυνδέστε το καλώδιο γείωσης από τον ενισχυτή σας.

Μόλις αποσυνδέσετε το καλώδιο, ενεργοποιήστε και απενεργοποιήστε ξανά τον ενισχυτή για να δείτε εάν αυτό θα τον επαναφέρει και θα βγει από τη λειτουργία προστασίας. Εάν αποτύχουν και τα δύο παραπάνω, τότε ήρθε η ώρα να ανακαλύψετε το εγχειρίδιο του ενισχυτή ή να συνδεθείτε στο διαδίκτυο και να βρείτε μια έκδοση pdf για να δείτε εάν υπάρχει συγκεκριμένη διαδικασία για να τον βγάλει ο ενισχυτής σας από τη λειτουργία προστασίας. Ωστόσο, μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε τα ακόλουθα βήματα εάν όλα τα άλλα αποτύχουν: Απενεργοποιήστε τον ενισχυτή. Αφαιρέστε τα καλώδια RCA που είναι συνδεδεμένα στον ενισχυτή. Αποσυνδέστε το καλώδιο τροφοδοσίας από τον ενισχυτή. Περιμένετε πέντε με δέκα λεπτά. Συνδέστε ξανά το καλώδιο τροφοδοσίας και ενεργοποιήστε τον ενισχυτή.

Συνδέστε ξανά τα καλώδια RCA για να ελέγξετε εάν το πρόβλημα έχει λυθεί. Εάν εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε προβλήματα… Στη συνέχεια, πρέπει να αρχίσετε να ρίχνετε μια ματιά σε όλα τα εξαρτήματα στην αλυσίδα σήματος. Δοκιμάστε να συνδέετε και να αποσυνδέετε συστηματικά διάφορα εξαρτήματα για να βεβαιωθείτε ότι όλα λειτουργούν σωστά. Μόλις το κάνετε αυτό και είστε βέβαιοι ότι όλα τα άλλα εξαρτήματά σας λειτουργούν όπως θα έπρεπε, πρέπει να τηλεφωνήσετε σε έναν επαγγελματία και να ελέγξετε τον ενισχυτή σας. Αυτό συμβαίνει επειδή το πρόβλημα είναι, κατά πάσα πιθανότητα, κάτι εσωτερικό στον ενισχυτή.

Τι γίνεται με την αποσύνδεση της μπαταρίας;

Εάν έχετε κάνει όλους τους ελέγχους σας και δεν υπάρχει τίποτα κακό με το σύστημά σας, μπορείτε να δοκιμάσετε να αποσυνδέσετε τον ενισχυτή από την μπαταρία. Αυτό μπορεί να επαναφέρει τον ενισχυτή αυτοκινήτου και να τον βγάλει από τη λειτουργία προστασίας. Ξεκινήστε ξεβιδώνοντας το θετικό καλώδιο από τον ακροδέκτη του ενισχυτή. Συνήθως, αυτό θα είναι ένα μπλε ή κόκκινο καλώδιο. Κρατήστε το αποσυνδεδεμένο για λίγα λεπτά. Ορισμένοι ενισχυτές έχουν ενσωματωμένες μνήμες, πράγμα που σημαίνει ότι η αποσύνδεση του ενισχυτή για μερικά δευτερόλεπτα δεν θα είναι αρκετή για την επαναφορά της μνήμης.

Πώς να αποτρέψετε τη λειτουργία τυχαίας προστασίας;

Οι ενισχυτές, όπως όλος ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός, υπόκεινται σε ασταθή συμπεριφορά. Και, είναι αδύνατο να ελέγξεις πλήρως αυτά τα πράγματα. Ωστόσο, υπάρχουν μέτρα που μπορείτε να λάβετε για να διασφαλίσετε ότι οι ατυχίες παραμένουν ελάχιστες.

Συνδέσεις σταθερής γείωσης και καλωδίων τροφοδοσίας

Όπως έχω αναφέρει προηγουμένως, συχνά, αυτές οι ατυχίες οφείλονται σε κακές εργασίες καλωδίωσης ή κακά καλώδια. Επομένως, βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχουν διακοπές στις συνδέσεις της γείωσης και των καλωδίων τροφοδοσίας, καθώς αυτό μπορεί να προκαλέσει τη μετάβαση ενός ενισχυτή σε λειτουργία προστασίας. Επιπλέον, βεβαιωθείτε ότι οι συνδέσεις στους ακροδέκτες του ενισχυτή καθώς και στους ακροδέκτες της μπαταρίας είναι σταθερές και ότι τίποτα δεν φαίνεται να κινείται. Ομοίως, βεβαιωθείτε ότι το καλώδιο γείωσης είναι καλά στερεωμένο σε ένα κομμάτι ακάλυπτου μετάλλου στο σασί του αυτοκινήτου σας.

Η περιοχή όπου το καλώδιο συνδέεται με το αυτοκίνητο πρέπει να είναι καθαρή από μπογιές και υπολείμματα.

Ηχεία και Ενισχυτής

Μόλις βεβαιωθείτε ότι οι φυσικές και τεχνικές πτυχές του συστήματός σας είναι σε τάξη, θα θέλετε να ελέγξετε τα μαθηματικά σας. Λοιπόν, όχι ακριβώς, αλλά θα καταλάβετε τι εννοώ σε λίγο. Πρέπει να υπολογίσετε το φορτίο ισχύος που απαιτούν τα ηχεία σας. Στη συνέχεια, ελέγξτε το με την ισχύ του ενισχυτή και της μπαταρίας σας για να βεβαιωθείτε ότι δεν δουλεύετε πολύ σκληρά τον ενισχυτή σας. Για παράδειγμα…

Εάν διαθέτετε δύο υπογούφερ DVC 2 ohm συνδεδεμένα παράλληλα με φορτίο μισού ohm και καλωδιωμένα σε σταθερό μονοφωνικό ενισχυτή 2 ohm, ο ενισχυτής θα είναι εξαιρετικά ζεστός. Αυτό σημαίνει ότι χρειάζεται μόνιμα να εργάζεται πολύ σκληρά για να υποστηρίξει αυτά τα δύο ηχεία σε κανονικά επίπεδα. Και, δεν είναι αυτό που θέλετε. Θα αναγκάσει τον ενισχυτή να ζεσταθεί γρήγορα και αυτή η θερμότητα θα ενεργοποιήσει τη λειτουργία προστασίας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα πολύμετρο για να κάνετε έναν ακριβή έλεγχο για την αντίσταση και αξίζει να το κάνετε.

Εξαερισμός/Θερμοκρασία

Οι ενισχυτές είναι επιρρεπείς στην παραγωγή θερμότητας και αυτό επηρεάζει σοβαρά την ικανότητά τους να λειτουργούν.

Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι ο ενισχυτής σας είναι εγκατεστημένος σε σημείο που επιτρέπει επαρκή ψύξη. Οι ρυθμίσεις κατηγορίας Α και κατηγορίας Α/Β είναι πολύ επιρρεπείς σε υπερθέρμανση εάν δεν ψύχονται σωστά. Επιπλέον, αυτό είναι κάτι που πρέπει να δοκιμάσετε και με την πάροδο του χρόνου. Αφήστε τον ενισχυτή να παίξει μερικές μελωδίες για λίγο και ελέγξτε πόσο ζεσταίνεται και πόσο ζεστό παραμένει. Ανεπιθύμητες συνδέσεις καλωδίων ηχείων Αυτό οφείλεται στο να κάνετε σωστά την καλωδίωση και να φροντίζετε να αγοράζετε ποιοτικά προϊόντα. Εάν έχετε θετικά και αρνητικά καλώδια που έρχονται σε επαφή για οποιονδήποτε λόγο, θα αντιμετωπίσετε μεγάλα προβλήματα που πιθανότατα θα ενεργοποιήσουν τη λειτουργία προστασίας.

Επομένως, βεβαιωθείτε επιπλέον για την ακεραιότητα των συνδέσεών σας τόσο στους ακροδέκτες των ηχείων όσο και στους ακροδέκτες του ενισχυτή. Εάν έχετε ένα υπογούφερ σε ένα περίβλημα, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχει κίνδυνος τυχαίας επαφής ούτε εκεί. Αντίστροφη πολικότητα Αυτό θα ακούγεται ανόητο στους αρχάριους και πολύ λογικό για τους έμπειρους audiophiles. Είναι ένα απλό θέμα διπλού και τριπλού ελέγχου των συνδέσεών σας προτού αρχίσετε να τροφοδοτείτε το σύστημά σας. Η ανάμειξη των καλωδίων γείωσης και τροφοδοσίας μπορεί να είναι πολύ επιζήμια για το ηχοσύστημα του αυτοκινήτου σας, οπότε κάντε τους ελέγχους πλεονασμού σας. Το θετικό πηγαίνει στο θετικό και το αρνητικό πηγαίνει στο αρνητικό. Το να κάνετε λάθος αυτό το απλό πράγμα μπορεί να οδηγήσει σε μόνιμη βλάβη. Επομένως, μην τεμπελιάζετε.

Φουσκωμένα ηχεία

Μπορείτε να ελέγξετε για φουσκωμένα ηχεία χρησιμοποιώντας ένα πολύμετρο με τον ίδιο τρόπο που δοκιμάζετε τους ακροδέκτες RCA στον ενισχυτή σας. Εναλλακτικά, μπορείτε να ελέγξετε για φουσκωμένο ηχείο χρησιμοποιώντας μια μπαταρία 9V. Πάρτε το θετικό καλώδιο από τον ακροδέκτη του ηχείου σας και περάστε το στον θετικό πόλο της μπαταρίας. Στη συνέχεια, πάρτε ένα άλλο ηχείο και περάστε ένα καλώδιο από τον αρνητικό του ακροδέκτη στον αρνητικό πόλο της μπαταρίας 9V. Εάν ανταμείβεστε με ένα ωραίο ποπ και μπορείτε να δείτε τον κώνο να κινείται, ξέρετε ότι το πηνίο φωνής είναι ακόμα εντάξει. Ωστόσο, αν δεν υπάρχει τίποτα, φοβάμαι ότι είναι πολύ πιθανό να έχετε ένα φουσκωμένο ηχείο. Αυτό θα μπορούσε επίσης να εξηγήσει τη μετάβαση του ενισχυτή σας σε λειτουργία προστασίας.

Απομακρυσμένο καλώδιο

Ένα τελευταίο μικρό καλώδιο που πρέπει να ελέγξετε είναι το καλώδιο που τρέχει από το τηλεχειριστήριό σας στην κεντρική μονάδα σας. Ακριβώς όπως τα καλώδια τροφοδοσίας και γείωσης, αυτό μπορεί να κάνει τον ενισχυτή να μπει σε λειτουργία προστασίας εάν είναι λανθασμένα συνδεδεμένος. Λοιπόν, κάντε τους ελέγχους σας.

Τάση μπαταρίας

Αυτό είναι κάτι που θα θέλετε να ελέγχετε ξανά και ξανά. Αυτό συμβαίνει επειδή η υγεία της μπαταρίας του αυτοκινήτου σας επηρεάζει πολλά πράγματα. Μια υγιής μπαταρία αυτοκινήτου θα πρέπει να δείχνει περίπου 12,5 V. Οι περισσότεροι ενισχυτές αυτοκινήτων θα έχουν εύρος λειτουργίας από 10 έως 16 βολτ. Επομένως, διασταυρώστε τα δύο για να βεβαιωθείτε ότι το πρόβλημά σας δεν είναι υπερβολική ή μικρή τάση που τροφοδοτείται στον ενισχυτή σας.

Οι ενισχυτές θα έχουν ενσωματωμένους πλεονασμούς για να διασφαλίσουν ότι περνούν σε λειτουργία προστασίας όταν λαμβάνουν είτε πολύ μικρή είτε πολύ μεγάλη τάση από την πηγή ρεύματος (μπαταρία αυτοκινήτου).

Σωστός μετρητής καλωδίων

Αυτό θα πρέπει να είναι ένα από τα πρώτα πράγματα στη λίστα ελέγχου σας, καθώς μπορεί πολύ εύκολα να προκαλέσει σοβαρή ζημιά στο σύστημά σας και στα δύο άκρα. Η χρήση του λανθασμένου μετρητή καλωδίων μπορεί να είναι αυτό που κάνει έναν ενισχυτή αυτοκινήτου να μπει σε λειτουργία προστασίας για να προστατευτεί από σήματα που θεωρεί ότι είναι επιβλαβή.

Εάν χρησιμοποιείτε καλώδια που είναι πολύ λεπτά, θα ζεσταθούν επειδή δεν μπορούν να μεταφέρουν σωστά το σήμα. Εάν αυτά τα καλώδια καταλήξουν να λιώσουν ή να καούν, θα ανιχνευτεί μια σοβαρή πτώση της τάσης από τους ακροδέκτες του ενισχυτή και θα μπει σε λειτουργία προστασίας. Επιπλέον, μπορεί να καταλήξετε να προκαλέσετε μόνιμη ζημιά στους ακροδέκτες σας τόσο στο άκρο του ηχείου όσο και στο άκρο του ενισχυτή.

Τα προβλήματα εμφανίζονται μόνο όταν το αυτοκίνητο ξεκινά

Ορισμένοι χρήστες έχουν σημειώσει ότι ο ενισχυτής λειτουργεί καλά όταν είναι συνδεδεμένος σε πηγές στατικής ισχύος. Αλλά, όταν συνδέετε στο αυτοκίνητο, κόβει τη στιγμή που γυρίζετε το κλειδί. Αυτό δεν είναι φυσιολογικό και υπάρχουν έλεγχοι που μπορείτε να κάνετε. Μερικά από αυτά θα φαίνονται γνωστά, αλλά όπως έχω πει – κάνετε πάντα τους ελέγχους σας. Ελέγξτε για χαλαρά καλώδια και κακές συνδέσεις οπουδήποτε (Βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει τη σύνδεση της κεντρικής μονάδας και του ενισχυτή, εάν χρησιμοποιείτε τυπική πλεξούδα. Μπορεί να έχετε ανακατέψει το μπλε καλώδιο με το μπλε ΡΙΓΟ καλώδιο).

Πρέπει να υπάρχει συνέχεια μεταξύ του καλωδίου του τηλεχειριστηρίου και της γείωσης. Διαφορετικά, ο ενισχυτής θα υπερθερμανθεί και θα μπει σε λειτουργία προστασίας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα πολύμετρο για να ελέγξετε τη συνέχεια. Το πρόβλημα μπορεί να σχετίζεται με την μπαταρία ή τον εναλλάκτη σας, αλλά ο ενισχυτής σας αντιλαμβάνεται αυτά τα προβλήματα σαν ένα μεγάλο σήμα και μεταβαίνει σε λειτουργία προστασίας. Ο ενισχυτής έχει κάποιο είδος εσωτερικού προβλήματος που προκαλεί βραχυκύκλωμα ή ψευδώς θετικό στο κύκλωμα ανίχνευσης. Εάν όλα τα άλλα ελεγχθούν, η μόνη σας επιλογή είναι να το επισκευάσετε ή να το αντικαταστήσετε.

Γιατί ο ενισχυτής αυτοκινήτου μου παραμένει σε λειτουργία προστασίας;

Η λειτουργία προστασίας Protect Mode στον ενισχυτή αυτοκινήτου είναι ένα πολύ καθησυχαστικό χαρακτηριστικό που πρέπει να έχετε στον ακριβό ενισχυτή του αυτοκινήτου σας. Σημαίνει ότι γνωρίζετε ότι σε περίπτωση που προκύψει κάποιο είδος προβλήματος ρεύματος ή άλλων ατυχημάτων, ο ενισχυτής σας θα προστατευτεί. Ωστόσο, δυστυχώς, οι ενισχυτές μπορούν να αλλάξουν σε λειτουργία προστασίας για κάθε είδους ανόητους λόγους. Επομένως, μην νομίζετε ότι τα χρήματά σας έχουν σπαταληθεί σε έναν ενισχυτή που δεν λειτουργεί πλέον. Κάντε τους ελέγχους σας, διαβάστε το εγχειρίδιο, προσπαθήστε να επαναφέρετε αυτό το κουτάβι και βεβαιωθείτε ότι το σύστημά σας είναι καλά ρυθμισμένο, ώστε να αποφευχθούν μελλοντικές ατυχίες.

Προσθήκη σχολίου

Sign up to receive the latest updates and news

© 2022 Pasignosto.gr - All rights reserved. Κατασκευή και Προώθηση ιστοσελίδων SEO Marketer