7 Φεβρουαρίου, 2022

Πόσο σημαντικό είναι το Digital Marketing για μια επιχείρηση;

digital marketing (2)

Πιθανώς να έχετε ακούσει περισσότερο από ποτέ για το Digital Marketing, αλλά πολλές φορές η αλλαγή από αυτό που λειτουργεί σε μια νέα στρατηγική και όπου υπάρχει πολύ λίγο εξειδικευμένο εργατικό δυναμικό μπορεί να είναι τρομακτικό. Σας παρουσιάζουμε πλεονεκτήματα μιας καλής εφαρμογής Digital Marketing που έχουμε δει σε διαφορετικές επιχειρήσεις.

1. Καλύτερα δεδομένα για τη λήψη των σωστών αποφάσεων

Οι στόχοι είναι πάντα πιο εύκολο να επιτευχθούν εάν ξεκινήσετε μια στρατηγική με ακριβή δεδομένα. Για να λάβετε αυτά τα δεδομένα και να είναι σε θέση να τα αναλύσουν, οι επιχειρήσεις προσλαμβάνουν διαφημιστικές εταιρείες για να διεξάγουν ακριβές έρευνες και να λαμβάνουν πληροφορίες από άτομα στα διάφορα τμήματα που θα ακολουθήσουν. Μέσα στον “Διαδικτυακό κόσμο” υπάρχουν ορισμένα εργαλεία που σας παρέχουν αυτού του τύπου πληροφορίες από όλα τα άτομα με τα οποία έρχεστε σε επαφή μέσω του ιστότοπού σας, του καναλιού σας στο YouTube, της σελίδας σας στο Facebook, του λογαριασμού Twitter και του Linkedin. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορείτε να γνωρίζετε τι λειτουργεί στο πλαίσιο της στρατηγικής σας, να κάνετε άμεσες αλλαγές, εξοικονομώντας χρόνο και επιτυγχάνοντας καλύτερα αποτελέσματα.

Θα μειώσετε το κόστος σας αποφεύγοντας τις υπερτιμημένες έρευνες για την αξιολόγηση της Στρατηγικής Μάρκετινγκ και θα δείτε πιο γρήγορα αποτελέσματα.

2. Lead Generation

Μέσω μιας στρατηγικής Pull Marketing, προωθείτε περιεχόμενο με κείμενο, βίντεο, εικόνες και ήχο, δημιουργώντας ενδιαφέρον από άτομα που αναζητούν τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σας. Μέσα στη νέα ψηφιακή εποχή, οι άνθρωποι αναζητούν κάθε είδους πληροφορίες σχετικά με το προϊόν ή την υπηρεσία και την εταιρεία που τα πουλά πολύ πριν κάνουν την αγορά. Μια στρατηγική εισερχόμενης στρατηγικής συνδυάζει καμπάνιες SEO, Social Media και PPC που θα προσελκύσουν την κατάλληλη επισκεψιμότητα στην εταιρεία και με αυτόν τον τρόπο θα δημιουργήσουν δυνητικούς πελάτες (προοπτικές) χρησιμοποιώντας το Ταξίδι του αγοραστή για να μεταφέρουν μια προοπτική από το να ενδιαφέρεστε απλώς στο στάδιο λήψης μιας απόφασης.

3. Δυνατότητα βελτίωσης του ποσοστού μετατροπής

Χάρη στον όγκο των δεδομένων που μπορείτε να αποκτήσετε με τον ιστότοπό σας στο Digital Marketing και οποιονδήποτε λογαριασμό μέσων κοινωνικής δικτύωσης, θα λαμβάνετε πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο εάν το κοινό-στόχος σας αλληλεπιδρά με το περιεχόμενό σας.

Η βελτιστοποίηση της στρατηγικής σας άμεσα διασφαλίζει μια σταθερή ροή σχετικής επισκεψιμότητας. Μια κίνηση με υψηλό ενδιαφέρον για αυτό που πουλάτε. Έτσι, μπορείτε να δείτε πώς οι προσπάθειές σας παράγουν αποτελέσματα και σας βοηθούν να πλησιάσετε τους στόχους σας. Δεν θα χρειαστεί να περιμένετε εβδομάδες πριν κάνετε μια αλλαγή σε ολόκληρη τη διαφημιστική σας καμπάνια. Με τη μείωση του χρόνου έρευνας διασφαλίζετε τα αποτελέσματά σας πιο γρήγορα και θα αποκτήσετε περισσότερους πιθανούς πελάτες εντός του χρονικού ορίου που έχετε στο σχέδιό σας. Είτε αυτό αφορά διαφήμιση στη Google, είτε στα Social Media.

4. Μειώστε το κόστος απόκτησης νέων προοπτικών

Έχετε σκεφτεί την ποσότητα του υλικού που χρειάζεστε με κάθε διαφημιστική καμπάνια που κάνετε για να αποκτήσετε περισσότερους πελάτες; Οι ώρες που αφιερώνουν οι σχεδιαστές, οι δημιουργικοί και η ομάδα που τοποθετεί το περιεχόμενο στα διάφορα μέσα. Μπορείτε να φανταστείτε αν θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε το ίδιο περιεχόμενο πολλές φορές, αρκεί να λειτουργεί ξανά και ξανά. Αυτό είναι ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα μιας στρατηγικής ψηφιακής αγοράς. Όσο το περιεχόμενο λειτουργεί στο διαδίκτυο, θα συνεχίσει να σας δίνει πάντα τα ίδια αποτελέσματα. Μετά από ένα ορισμένο χρονικό διάστημα, θα μπορείτε να αλλάξετε ορισμένα στοιχεία εντός του περιεχομένου για να ελέγξετε εάν ένα διαφορετικό έγχρωμο κουμπί φέρνει καλύτερα αποτελέσματα, εάν μια φράση με διαφορετικές λέξεις φέρνει καλύτερα αποτελέσματα ή εάν μια διαφορετική εικόνα φέρνει καλύτερα αποτελέσματα.

Έτσι, μπορείτε να βάλετε το περιεχόμενό σας με αστέρι να ανταγωνιστεί άλλο διαφορετικό περιεχόμενο και να ελέγξετε εάν τα αποτελέσματα είναι καλύτερα ή τα ίδια. Αυτή η διαδικασία θα διαρκέσει μόνο λίγες ώρες (αν έχετε εξειδικευμένο προσωπικό) και θα εξοικονομήσετε χιλιάδες ευρώ το χρόνο φέρνοντας εξαιρετικά αποτελέσματα. Το καλύτερο από όλα είναι η τροποποίηση περιεχομένου που μπορείτε να κάνετε για να αλλάξετε τον τύπο της επισκεψιμότητας που δημιουργείτε. Επίσης, θα μπορείτε να μεταβείτε από επισκεψιμότητα που δεν δημιουργεί εισόδημα σε επισκεψιμότητα που παράγει εισόδημα. Καθώς κάνετε τις αλλαγές, θα παρατηρήσετε βελτίωση στην επισκεψιμότητα και συνεπώς στους κατάλληλους υποψήφιους πελάτες.

5. Υψηλότερο ποσοστό εισοδήματος

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι μόλις έχετε δεδομένα για ανάλυση, θα μπορείτε να κάνετε στρατηγικές αλλαγές, έτσι ώστε όλη η επισκεψιμότητα που δημιουργείτε από εδώ και πέρα ​​να βρίσκει το περιεχόμενό σας πολύ σχετικό. Όταν γνωρίζετε καλά το κοινό-στόχο σας και ενσωματώνετε όλες τις προσπάθειές σας στο Digital Marketing σε διάφορες γλώσσες των Personas του αγοραστή σας, θα αυξήσετε το ποσοστό επαφής. Με αυτόν τον τρόπο θα ξεπεράσετε τον διαφημιστικό θόρυβο των προοπτικών σας και οι διαφημιστικές σας προσπάθειες θα φέρουν τους κατάλληλους ανθρώπους. Προσαρμόζοντας τις διαφημίσεις σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα ιστολόγια, τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τα βίντεο και τον ιστότοπό σας, τα άτομα που στοχεύει η επιχείρησή σας θα βρουν αξία στο περιεχόμενό σας, κάνοντας εύκολα κλικ και μετακινώντας προς τα κάτω τη διοχέτευση μετατροπών.

Με αυτόν τον τρόπο θα εξοικονομήσετε ώρες βελτιστοποίησης εντός του περιεχομένου επειδή λειτουργεί. Η συνάφεια θα σας κάνει να πληρώνετε λιγότερα για να λαμβάνετε πιο εξειδικευμένη επισκεψιμότητα και, επομένως, να λαμβάνετε περισσότερους δυνητικούς πελάτες με χαμηλότερο κόστος. Ακόμα και στο ιατρικό μάρκετινγκ όπου είναι άκρως απαιτητικό οι στρατηγικές έχουν ομοιότητες.

6. Υψηλότερο ποσοστό απόδοσης επένδυσης

Κάθε αρχή είναι δύσκολη και δαπανηρή. Κάθε αρχή απαιτεί πολλή μάθηση και απογοήτευση. Η εφαρμογή μιας ψηφιακής στρατηγικής από την αρχή απαιτεί πολλές αναλύσεις και αλλαγές. Μην νομίζετε ότι μια ψηφιακή στρατηγική είναι μια μαγική πράξη και έχετε ήδη έσοδα και πωλήσεις την ίδια μέρα. Το υπέροχο με την ψηφιακή διαφήμιση είναι ότι μπορείς να μετρήσεις τα πάντα. Όχι μόνο θα συνειδητοποιήσετε εάν λειτουργεί ή όχι, αλλά θα ξέρετε επίσης τι είναι η δημιουργία κόστους; Και τι είναι για εσάς η δημιουργία εισοδήματος; Αυτή είναι η μεγάλη διαφορά με την έντυπη διαφήμιση. Εάν δεν έχετε τον αντίκτυπο που περιμένετε, ήρθε η ώρα να κάνετε μια αλλαγή στη στρατηγική σας.

Μπορείτε να πείτε ότι η ψηφιακή διαφήμιση σας δίνει ένα δεύτερο, τρίτο και τις ευκαιρίες που θέλετε να φέρετε τα αποτελέσματα που περιμένετε. Εάν χρησιμοποιείτε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστολόγια, email, ιστότοπους ή άλλα στη στρατηγική σας, μπορείτε να κάνετε αλλαγές στους τίτλους, τις φωτογραφίες, τις παροτρύνσεις για δράση, το θέμα του email για να κάνετε το περιεχόμενό σας πιο σχετικό. Κάνοντας αυτούς τους τύπους ανταλλαγών θα δείτε πώς αυξάνονται οι δυνητικοί πελάτες και στη συνέχεια οι πωλήσεις σας. Αναλύοντας όλα τα δεδομένα που δημιουργούνται από το περιεχόμενό σας, θα γνωρίζετε εάν το περιεχόμενό σας αυξάνει το εισόδημά σας ή αν αυξάνει μόνο το κόστος σας.

Γνωρίζοντας αυτό, θα μπορείτε να σταματήσετε οτιδήποτε δεν δημιουργεί χρήματα και να επικεντρωθείτε μόνο στα στοιχεία που παράγουν χρήματα. Θα δείτε πώς αυξάνεται η απόδοση επένδυσης (ROI). Μπορείτε να πάτε από 2% σε 1000% ή περισσότερο. Εάν έχετε μια ευέλικτη ομάδα με ανάλυση δεδομένων και λήψη αποφάσεων. Ανάλογα με τον κλάδο σας, αυτό μπορεί να διαρκέσει μήνες ή και χρόνια, αλλά ποιος δεν θα επένδυε σε κάτι που θα αποφέρει περισσότερα κέρδη;

7. Αυξήστε την εμπιστοσύνη του κοινού-στόχου σας

Σύμφωνα με το «Zero Moment of Truth» χάρη σε αυτή την ψηφιακή εποχή, οι άνθρωποι έχουν αλλάξει τις αγοραστικές τους συνήθειες. Σήμερα, πριν κάνει μια αγορά, ένα άτομο ερευνά τα πάντα στο Διαδίκτυο σχετικά με ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Οι μέρες που ο πωλητής έκανε την εκπαίδευση κοντεύουν να τελειώσουν. Οι πελάτες σε αυτή τη νέα ψηφιακή εποχή ερευνούν το προϊόν ή την υπηρεσία πριν φτάσουν στο κατάστημα. Τώρα, οι πωλητές βοηθούν να απαντήσουν στις ερωτήσεις των υποψήφιων πελατών σχετικά με το προϊόν. Μια στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ αναζητά πώς να τοποθετήσει περιεχόμενο που απαντά σε όλες τις αμφιβολίες που μπορεί να έχει ένας πελάτης σχετικά με ένα προϊόν ή μια υπηρεσία για να τον εκπαιδεύσει και όχι να τον πείσει. Η κοινή χρήση χρήσιμου περιεχομένου με υποψήφιους πελάτες βοηθά στην τοποθέτηση της επωνυμίας ως ειδικού στο θέμα.

Μόλις ο πελάτης είναι έτοιμος να πάρει την απόφαση αγοράς, θα πάει στην εταιρεία που έχει τοποθετηθεί στο μυαλό του ως πολύτιμη, αυτή που έχει απαντήσει σε όλες τις ερωτήσεις του. Για αυτό, πρέπει να κατανοήσετε πολύ καλά ποιες είναι οι αντιρρήσεις τους και να δημιουργήσετε περιεχόμενο της προτίμησής τους απαντώντας σε όλες αυτές τις αμφιβολίες. Όποιος έχει το πιο σχετικό περιεχόμενο με αυτά θα έχει τις μεγαλύτερες πιθανότητες να πραγματοποιήσει την πώληση.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.