Πολιτική απορρήτου Πολιτική cookie
Τα 2 Βασικά Συστατικά του Σωστού SEO

Τα 2 Βασικά Συστατικά του Σωστού SEO

Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης: ένας όρος που συχνά ακούμε στον ψηφιακό κόσμο, αλλά πίσω από αυτόν κρύβεται ένας κόσμος στρατηγικής, τεχνικής και δημιουργικότητας. Η προώθηση ιστοσελίδων μέσω SEO αποτελεί το θεμέλιο κάθε επιτυχημένης παρουσίας στο διαδίκτυο. Είναι η διαδικασία που καθορίζει την ορατότητα της ιστοσελίδας σας στις μηχανές αναζήτησης, επηρεάζοντας την επισκεψιμότητα, την αξιοπιστία και την απήχησή της. Στο παρόν άρθρο, θα εξερευνήσουμε τα βασικά στοιχεία του SEO και πώς μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε για να αναδείξετε την ιστοσελίδα σας στον ανελέητο ανταγωνισμό του διαδικτύου. Ακόμη θα αναλύσουμε και την προώθηση ιστοσελίδων τιμές ανάλογα με τις ανάγκες του πελάτη και τις απαιτήσεις της κάθε στρατηγικής.

Τα κρίσιμα στοιχεία του μάρκετινγκ SEO

Λέξεις-κλειδιά

Έχουν περάσει ανεπιστρεπτί οι μέρες που οι λέξεις-κλειδιά ήταν η μόνη τεχνική SEO που είχε σημασία, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι ακόμα ζωτικής σημασίας. Η διαφορά είναι ότι σήμερα, οι λέξεις-κλειδιά πρέπει να είναι καλά μελετημένες, προσεκτικά επιλεγμένες και να χρησιμοποιούνται με σύνεση στο περιεχόμενό σας προκειμένου να είναι αποτελεσματικές.

Αλλά τι ακριβώς είναι οι λέξεις-κλειδιά; Οι λέξεις-κλειδιά είναι λέξεις και φράσεις που χρησιμοποιούν οι υποψήφιοι πελάτες για να βρουν διαδικτυακό περιεχόμενο και που τα brands μπορούν στη συνέχεια να χρησιμοποιήσουν για να συνδεθούν με υποψήφιους πελάτες που αναζητούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.

Όταν αναλαμβάνετε τα βασικά βήματα της έρευνας λέξεων-κλειδιών, είναι σημαντικό να αναζητήσετε λέξεις-κλειδιά που έχουν υψηλά ποσοστά αναζήτησης και χαμηλό ανταγωνισμό και να επιλέξετε λέξεις-κλειδιά μικρής ουράς (όπως σκύλος), λέξεις-κλειδιά μεγάλης ουράς (όπως κουτάβια τεριέ προς πώληση) και τοπικές λέξεις-κλειδιά (όπως κουτάβια προς πώληση στη Βοστώνη) για να τις ενσωματώσετε στο περιεχόμενό σας. Μαζί με μια κύρια ή βασική λέξη-κλειδί, θα πρέπει επίσης να έχετε και δευτερεύουσες λέξεις-κλειδιά, καθώς θα προσφέρουν ακόμα αξία στην επιχείρησή σας. Τέλος, χρησιμοποιήστε λέξεις-κλειδιά για να βελτιστοποιήσετε όλους τους τίτλους, τις διευθύνσεις URL και άλλα στοιχεία SEO της σελίδας σας (περισσότερα σχετικά με αυτό αργότερα…)

Διαβάστε  Απόφραξη Βόθρου - Τι Μπορείτε να Κάνετε

Περιεχόμενο

Το περιεχόμενο αποτελεί ζωτικό μέρος του SEO, επειδή είναι το μέσο που χρησιμοποιείτε για να προσεγγίσετε και να δεσμεύσετε το κοινό. Η γνώση της οπτικής σας γωνίας και η δημιουργία περιεχομένου που ανταποκρίνεται στονν χαρακτήρα της επιχείρησής σας είναι απαραίτητη.

Για παράδειγμα, αν έχετε ένα φυτώριο και θέλετε να αυξήσετε την προβολή σας, θα μπορούσατε να δημοσιεύσετε μια σειρά από ιστολόγια σχετικά με την κηπουρική, την επιλογή των σωστών ειδών φυτών, συμβουλές καλλιέργειας και άλλα. Όταν ένα άτομο που ήθελε να μάθει για την κηπουρική αναζητούσε αυτές τις πληροφορίες, το ιστολόγιό σας θα εμφανιζόταν και έτσι θα μπορούσατε να οικοδομήσετε μια σχέση με αυτόν τον υποψήφιο παρέχοντας πολύτιμες πληροφορίες. Η ιδέα είναι ότι, όταν έρθει η ώρα να αγοράσει ο υποψήφιος ένα φυτό, για παράδειγμα, θα είστε το πρώτο φυτώριο που θα του έρθει στο μυαλό. Oι περισσότεροι επαγγελματίες θα σας παρέχουν πακέτα που κυμαίνονται από 50€ έως 300€ ανά άρθρο ή σελίδα, λαμβάνοντας υπόψη το μέγεθος και την πολυπλοκότητα του περιεχομένου.

Το σημερινό περιεχόμενο πρέπει να είναι εκπαιδευτικό, αλλά και ενδιαφέρον, σχετικό και διαμοιραζόμενο. Το περιεχόμενο έρχεται σε διάφορες μορφές, όπως:

Περιεχόμενο ιστοσελίδας
Βίντεο
Ιστολόγια (είναι εύκολο να ξεκινήσετε το δικό σας ιστολόγιο για να εξασκηθείτε!)
Infographics
Podcasts
Listicles
Οδηγοί με οδηγίες χρήσης
Whitepapers και ηλεκτρονικά βιβλία
Δημοσιεύσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Τοπικές καταχωρίσεις

Προσθήκη σχολίου

Sign up to receive the latest updates and news

© 2022 Pasignosto.gr - All rights reserved. Κατασκευή και Προώθηση ιστοσελίδων SEO Marketer